SC-ryhmä lisätty listaan. Uusi lisäys: Dragster-, Altered- ja Funnycar- tyyppisille autoille sallitaan yksi lähtöviivan ylittävä burnout. Päivitykset siirretty sääntökirjaan.
Kaikki kilpailulähtöä edeltävät burnoutit eli renkaiden lämmitykset saa suorittaa vain siihen rajatulla alueella. Burnoutin saa aloittaa vasta apulähettäjän tai lähettäjän merkistä. Mikäli ajoneuvo burnoutin aikana rikkoontuu, on se joko ajettava tai hinattava kilpailusuuntaan rataa pitkin pois lähtöalueelta tai työnnettävä takaisin varikolle moottori sammutettuna.
Keskiviivan ylittäminen burnoutin tai lähtövalmistelun aikana ei johda hylkäykseen. Fire burnoutit ehdottomasti kielletty. Ainoastaan kuljettaja saa koskea ajoneuvoon burnoutin aikana.
Renkaiden lämmitys paikallaan ei saa kestää yli 5 sekuntia.
Comp-, SC-, SPS-, TD-, PS-, SC-, TS- ja SPET-autoille sallitaan yksi lähtöviivan ylittävä burnout. Dragster-, Altered- ja Funnycar- tyyppisille autoille sallitaan yksi lähtöviivan ylittävä burnout.
Pro-ryhmille burnout säännöt FIA sääntökirjan mukaisesti.
Muut ryhmät eivät saa ylittää lähtöviivaa ennen kuusen käynnistymistä.
FHRA voi muuttaa näitä käytäntöjä, milloin tahansa niin halutessaan Pro-ryhmiä lukuun ottamatta.